zaterdag 27 juni 2015

Externe dag Hotel Wesseling.

Afgelopen donderdag zijn we met de klas op externe dag geweest naar het mooie Drenthe.
Ons klasgenootje Anna Hempen mocht deze dag organiseren. We gingen naar Hotel Wesseling.

We werden verwelkomd in het hotel met een lekker bakkie koffie, en een stuk appelcake die daar heel beroemd schijnt te zijn. Een oud familie recept, van een oud familie bedrijf. Anna gaf een mooie presentatie over haar bedrijf met natuurlijk de cijfertjes en extra puntjes.

Hierna kregen we een rondleiding door het hotel, en ook door hotel de Brink wat ook nog bij hotel Wesseling hoort. Naar mijn mening is het een goed verzorgt hotel met een rustgevend sfeertje.

We kregen een uitgebreide lunch van het hotel, lekker buiten in het zonnetje mochten wij genieten van hun samengestelde lunch. We kregen de beroemde mosterdsoep van hotel Wesseling te proeven. Heerlijk en ik begrijp wel dat die in de plaatselijke supermarkten ook word verkocht.

We kregen nog een boeiende presentatie van de leermeester van Anna, hierin vertelde hij zijn passie voor dit familie hotel waar hij zelf chef is.

Ik denk dat Anna een uitstekend leerbedrijf heeft, waar ze afgelopen jaar veel geleerd heeft. En de informatie mee kan nemen in de toekomst.

Voor mij is hotel Wesseling zeker een aanrader als u wilt genieten van de rustgevende omgeving van Drenthe. Ik zou er zelf niet snel naar toe gaan, omdat ik niet echt van die ultieme rust hou. Maar bij hotel Wesseling ruik je gewoon wat voor een horeca passie daar hangt.

Kortom, een mooi bedrijf!

1 opmerking: