woensdag 18 januari 2017

Het einde in zicht.

Bij deze mijn laatste blog van de opleiding die ik moet schrijven. De opleiding is bijna afgerond en ik heb ontzettend veel geleerd in de afgelopen 3 jaar. 45 blogs mijn met ervaringen de afgelopen 3 jaar. Ik kijk met een goed gevoel terug op de opleiding. Ook al moet ik nog een paar dingen afronden.

Ik focus me op dit moment alleen nog maar op het hbo. Ik ben door de eerste selectie van de opleiding optometrie heen. Dit geeft mij erg veel motivatie om te kijken naar de toekomst. Ook geeft het me extra motivatie om juist nog meer mijn best te doen zodat ik de opleiding HCEM met een voldoende afrond.

Nog een paar maanden en dan hoop ik alle examens en alle LWP´s afgerond te hebben. Tot nu toe ging dat vrij makkelijk en ben ik in mijn opleiding niet tegen dingen aangelopen waar ik niet mee heb kunnen dealen. Ik ben blij dat ik deze opleiding heb gedaan, maar ik ben ook blij dat ik er bijna klaar mee ben. Ik zal niet snel terugkeren in de horeca. Misschien als bijbaantje of misschien later mocht mijn plan B nu niet lukken. Al ga ik daar natuurlijk wel van uit.

Ik wil alle leraren en al mijn medestudenten bedanken voor alles wat ik van hen heb mogen leren. En ik hoop dat mijn medeleerlingen net zo gemotiveerd hun opleiding afronden als ik dat doe!

1 opmerking: