maandag 8 augustus 2016

Een nieuwe baan!

1 september begin ik aan mijn laatste leerjaar van de opleiding Hotel-Congres- en Evenementen management. Ik ben blij dat het mijn laatste jaar is zodat ik hierna weer kan verder kijken met wat ik in de toekomst wil gaan doen.

1 september begin in mijn leerjaar bij Princess Hotel in Epe. Ik had hier gesolliciteerd en werd 2 maanden geleden aangenomen voor de functie ; leerling leidinggevende bediening. Ik heb heel erg zin om hier aan de slag te gaan en om mijn studie af te ronden.

Mijn beeld van het hotel is heel goed. Iedereen lijkt me erg aardig en het ziet er naar uit dat ik hier veel kan leren. Ik ga echt alles uit mijn laatste jaar halen!

Wat ik hierna wil gaan doen is nog redelijk vaag. Ik denk dat ik uit de horeca ga. Ik vind de horeca leuk, en ik ben er goed in. Maar ik haal mijn voldoening hier niet uit. Daarom ben ik opzoek naar een studie die echt bij mij past. Daar heb ik nog een jaar de tijd voor. Laten we eerst maar deze studie afronden!

Ik heb er heel veel zin in!

1 opmerking:

  1. Emma, je kunt wellicht de slag maken naar event management , daar is wat meer dynamiek. Jij komt er wel, geen zorgen maken. Je hebt een leuke werkplek, dat scheelt al 50%. Daarnaast heb je er nu al weer 5 weken op zitten. Van de 40 weken is dat al weer 12,5% :-)

    BeantwoordenVerwijderen