maandag 8 augustus 2016

Laatste weken bij Mercure Hotel Zwolle.

De laatste 3 weken van mijn leerjaar bij Mercure Hotel Zwolle zijn aangebroken. Ik vind het heel jammer om weg te gaan maar het is ook een fijn gevoel om weer aan iets nieuws te beginnen.

Ik heb bij Mercure veel geleerd. Vooral het banqueting gedeelte, want dat kende ik nog niet. Ook heb ik geleerd om echt zelfstandig te werken en leiding te geven over mijn collega´s. Ik heb bij Mercure veel ruimte gekregen om dingen te leren die ik nog niet wist. Zo kon ik bij al mijn collega´s terecht voor vragen en om dingen te leren. Dat vond ik erg fijn, want je kan zoveel van elkaar leren als je ervoor open staat!

Of ik het werk echt ga missen weet ik niet. Ik heb het nu wel weer gezien eigenlijk. Een jaar is kort natuurlijk maar ik denk wel dat ik alles uit mijn leerjaar heb gehaald en dat ik niet nog veel meer zou kunnen bijleren bij Mercure. Het meeste ga ik mijn collega´s missen. Ik heb echt een hele leuke, gezellige en vooral leerzame tijd met hun gehad.

Ik ben erg dankbaar voor het afgelopen leerjaar bij Mercure, en ik zal het al mijn medestudenten aanbevelen omdat het een heel leuk educatief leerbedrijf is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten